Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 27.11.2021 № 659-ОД
«Про переоформлення ліцензія на провадження освітньої діяльності закладів освіти Сумської області»
Структура та організація управління СПШ №28 СМР
Освітня програма Сумського НВК № 42
Територія обслуговування , закріплена за закладом освіти
Дошкільний підрозділ
Територія дошкільного підрозділу відсутня.
Шкільний підрозділ
Територія шкільного підрозділу відсутня.
Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 19.02.2021 № 104 "Про ведення обліку дітей дошкільного, шкільного та учнівського населення в Сумському територіальному громаді "
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб,
які навчаються у СПШ №28 СМР
Тип закладу: Сумська початкова школа № 28 Сумської міскої ради
Орієнтовна кількість дошкільників - 171
(станом на 05.09.2021):
Група раннього часу «А» - 21; Молодша «А» - 20; Середня «А» - 20;
Група раннього часу «Б» - 20; Молодша «Б» - 20; Середня «Б» - 20
Старша «А» - 37; Старша «Б» - 13
Орієнтовна кількість здобувачів освіти 1–4 класів– 266
(станом на 01.09.2021):
1-А - 33 учн.; 2-А - 31 учн.; 3-А - 31 учн.; 4-А –33 учн.;
1-Б –34 учн.; 2-Б - 34 учн.; 3-Б - 34 учн.; 4-Б –34 учн.
Мова навчання
Відповідно Законів України: до ч.1 ст. 7 "Про освіту", ч. 1 ст. 21 "Про забезпечення функціонування української мови як державної", ч. 1 ст. 5 З "Про повну загальну середню освіту, ч. 1 ст. 10 "Про дошкільну освіту" мовою освітнього процесу у Сумському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I ступінь-дошкільний навчальний заклад №42», м. Суми, Сумської області є державна мова - українська.
Згідно ст. 10 Конституції України державною мовою в Україні є українська мова.
Наявність вакантних посад
Вакантні посади відсутні (станом на 01.05.2022)
Матеріально-технічне оснащення
У закладі створені всі умови для розвитку особистості дітей від 2 до 10 років. До послуг дітей просторі, зручні групи та класи, кабінет психолога, кабінет англійської мови, комп’ютерний клас, кабінет логопеда, музична та спортивна зали, їдальня, які оснащені необхідним обладнанням. У кожній віковій групі розвивальний простір облаштовується не для зручності педагога, а для того, щоб дитина могла вільно, відповідно до своїх смаків і настрою, обирати ті чи інші осередки: ігрової, природничої, пошуково-дослідницької, самостійно художньої, мовленнєво-театральної діяльності, куточки книги, національні куточки.
Детальніше ознайомитися тут
Акт : тут
Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання
Гуртожиток відсутній.
Результати моніторингу якості освіти
Річний звіт діяльності закладу
Програма розвитку Сумського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 42» м. Суми, Сумської області спрямована на реалізацію вимог закону «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту початкової освіти, Базового компоненту дошкільної освіти.
Сумський навчально-виховний комплекс № 42 м. Суми, Сумської області є навчальним закладом комунальної форми власності, здійснює освітню діяльність на різних рівнях освіти, зокрема дошкільної та початкової загальної середньої освіти, що відповідає пункту 4, ст. 22 розділу III Закону України «Про освіту».
Дошкільний підрозділ налічує 8 вікових груп, в яких забезпечується належний рівень дошкільної освіти дітей віком від 2 до 6 років відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти.
Продовження тут.
Переглянути презентацію тут
Правила прийому до закладу
Покрокова інструкція для цього
"Електронна централізація дітей у ДНЗ"
Згідно наказу МОН України від 16.04.2-10 № 367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» відбувається вступ до освітнього закладу
Порядок тут
Умови достуності закладу для навчання осіб з особливими навчальними потребами
Планується облаштування приміщень для забезпечення доступності навчання для осіб з особливими освітніми потребами.
Розмір плати для навчання
Відповідно до статті 53 Конституції України всі мають доступність та безплатну дошкільну, початкову освіту.
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок надання та оплата
Відповідно до статті 53 Закону України «Про освіту» на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 № 939 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України» від 17.05.2002№ 659 «Про затвердження переліку власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямів використання», спільного наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 27.10.1997р. №383/239/131 «Про затвердження Порядку надання платних послуг державними навчальними закладами»,
Сумський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I ступеня-дошкільний навчальний заклад №42», м. Суми, може реалізувати освітні програми і надавати платні послуги з різних предметів освітньої програми закладу для більш якісного забезпечення освітніх потреб учнів, з метою всебічного розвитку та поглиблення знань, та систематичної підготовки до державної підсумкової атестації :
- проведення понад обсяги, встановлені навчальними планами, навчання у гуртках (факультативах) з вивчення іноземних мов, «Оздоровча гімнастика», «Школа м’яча», «Чарівний пензлик»;
- організація, проведення у позанавчальний час (у тому числі канікули, святкові та вихідні дні) заходів за освітнім, науковим, технічним, художнім, туристичним, екологічним, спортивним, оздоровчим та гуманітарним напрямами, крім тих, що фінансуються за рахунок коштів загального фонду державного та місцевого бюджетів;
- забезпечення харчуванням дітей у комунальних закладах освіти з частковою оплатою;
- перебування дітей у групах продовженого дня;
- здійснення за бажанням батьків (відповідно до укладеного договору) поділу класу для вивчення англійської мови на додаткову 2-гу підгрупу з метою забезпечення більш якісного рівня викладання англійської мови, розвитку комунікативних навичок учнів та реалізації принципу індивідуалізації навчання, крім тих, що фінансуються за рахунок коштів загального фонду державного та місцевого бюджетів.
- витрати на заробітну плату працівників, які залучені до організації роботи по наданню освітніх послуг;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв.
Про порядок визначення вартості платних послуг, облік операцій з надання платних послуг, порядок планування використання доходів від надання платних послуг у "Положенні про додаткові освітні послуги" .